miercuri, 11 septembrie 2013

Scenă

Dacă mi-ar fi spus cineva
Că voi schimba persoanele,
Dar nu şi registrul,
N-aş fi crezut.
E ca atunci când am spus,
Că schimb personajele,
Dar nu şi povestea.
E aceeaşi veche poveste
Sub o copertă nouă.
Nouă, din alte puncte de vedere.
Am vrut să scriu,
Am primit subiecte!
Bun, s-a ajuns aici.
Pe repede înainte!
Nici nu am avut timp să mă opresc o clipă,
Să constat,
Să analizez,
Să gândesc cu mintea!
Am gândit cu inima,
Ce-i drept,
Şi nu îmi pare rău.
Dar am înţeles că unele lucruri
Nu pot fi evitate,
Atâta timp cât le-ai dorit cândva.
Ce ciudat şi frumos mi se pare în acelaşi timp!
Eu chiar am făcut o schimbare,
Şi am scris în registru
File de poveste.
Dar cu alte personaje.
Cei din urmă vor fi cei dintâi, nu?
Consider că a meritat aşteptarea asta aşa de lungă.
Şi am primit ce era mai bun.
Am fost ferită de alte pericole,
Iar tentaţia s-a stins,
O dată cu celelalte personaje.
Celelalte.
Nu şi acestea.
Iar personajele din poveste
Au creat o imagine perfectă,
Care stăruie.
Poate cineva chiar a avut grijă de mine.
Sau poate m-am purtat exemplar,
Şi mi-am primit tortul mult aşteptat.
Nu chiar cu fundiţă,
Ci mai frumos şi mai bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu