luni, 16 septembrie 2013

Nou

Am visat toată viaţa mea
La aşa ceva.
Aş vrea enorm să zic
Că asta a fost intriga
Care într-adevăr mi-a schimbat viaţa.
Aş vrea să spun "DA!",
Destinul mi-a întins cea mai frumoasă mână,
Şi-am prins-o cu atâta nerăbdare!
Aş vrea ca asta să declanşeze
O viaţă mai minunată decât până acum!
Aş vrea să privesc în urmă,
După ce voi fi trecut prin intrigă,
Şi să zăresc doar dorinţe intense,
Care se voiau atât de mult
A fi îndeplinite!
Aş vrea să spun, în timp,
Că asta e schimbarea
Pe care tot o aşteptam
Şi asta mi-a schimbat viaţa total!
De asemenea intrigi
Vorbeam eu.
Aş vrea nespus
Ca ăsta să fie factorul declanşator
Din lungul şir de evenimente plăcute.
Aş vrea ca asta să nu se oprească aici.
Aş vrea să merg mai departe de atât.
Aş vrea mai mult.
Mult mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu