miercuri, 18 septembrie 2013

Prezent

Iată-mă şi aici.
Am ajuns.
Şi sunt altfel decât îmi închipuiam.
Când eram mică
Îmi ziceam că la vârsta asta
E cazul să mă aşez la casa mea,
Şi să fac copii.
Eram mică,
Aşa mi se părea normal!
Bine că, între timp,
M-am maturizat.
Am crescut în idei,
Am observat viaţa în toate sensurile ei
Şi-am înţeles că societatea
Impune.
Impune lucruri
Pe care eu nu vreau să le accept.
Societatea manipulează,
Şi oferă "produse" pe bandă rulantă,
Dar eu nu sunt produsul ei.
Aşa că,
La vârsta asta,
Eu am decis: nu vreau să mă leg la cap.
La mâini.
La picioare.
Sau oriunde.
Eu abia acum încep să cunosc viaţa,
Şi abia acum începe să-mi placă
Cu adevărat.
Cum aş putea renunţa la o viaţă nouă,
Doar pentru că societatea
Mă "împunge" de la spate,
Să fac lucruri pe care
Nu vreau să le fac?
Acum e timpul,
A sosit momentul mult aşteptat.
Acum e vremea marilor schimbări.
Acum e cel mai potrivit moment
Pentru a face asta.
M-am pregătit îndeajuns,
Pentru a ajunge aici.
Îmi iubesc viaţa,
Şi simt că de acum încolo
Va fi şi mai frumoasă.
Am cunoştinţe dobândite,
Care îmi susţin intuiţia.
Va fi din ce în ce mai bine!
Acum e momentul schimbării.
Acum,
În prezent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu