joi, 20 martie 2014

Descoperire

Este absurd să nu iubeşti schimbarea.
Chiar vrei să rămâi aceeași persoană?
Nu-i plăceau schimbările,
Spunea că îndepărta oameni,
Şi iubiri,
Şi tot ceea ce altă dată era clasificat
Ca etalon al frumuseții.
Pe de altă parte,
Ştiam că se schimba mereu,
Deşi susținea că nu.
Cum să nu iubeşti schimbarea?
Da, îmi spusese că erau începuturi când iubea ceva
Şi sfârșituri în care iubea altceva.
Poate ceva opus.
Şi nu înțeleg,
Ăsta se voia a fi un lucru rău?
Cum să rămâi mereu la același stadiu,
Şi să păstrezi mereu aceleași idei,
Concepții,
Valori?
Viața asta îmi oferă atât de multe,
Încât prefer să mă schimb mereu de un milion de ori,
Şi să descopăr mereu alte şi alte lucruri
În legătură cu mine şi nu numai.
Da, m-am schimbat,
Nu mai sunt cea care am fost ieri,
Şi cu siguranță mâine voi fi alta,
Şi tocmai în asta constă
Toată frumusețea vieții!
Nu mă acuza
Că acum sunt o cu totul altă persoană,
Că am un alt sistem de valori
După care mă ghidez,
Pentru că e perfect normal să fiu aşa!
Mă schimb,
Le încerc pe toate,
Vreau să ajung la perfecțiune!
Perfecțiunea din mine.
Şi ce dacă azi insist mai mult decât altă dată?
Şi ce dacă astăzi consider
Că asta mă aduce mai aproape de tot?
Mă schimb,
Şi iubesc să mă schimb,
Şi mă bucur că se întâmplă asta!
Nu te mai opune,
Schimbarea e şi-n tine.
Absolut tot se schimbă,
În fiecare moment,
De ce ai impresia
Că tu te sustragi procesului?
Doreşte-ți schimbarea,
Doar aşa poți vedea toate părțile.
Nu te limita,
Ai o întreagă lume la picioarele tale.
Descoper-o!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu