luni, 23 septembrie 2013

Amar

Uite cum viaţa
Te ia prin surprindere,
Şi-ţi "trânteşte" aşa iluzii,
Încât te intrebi dacă e vis
Sau realitate.
Sunt singura nebună de aici,
Şi mai grav este că-i trag pe toţi
După mine.
Pare o nebunie,
Şi chiar e!
Care vor fi consecinţele faptelor mele?
Cine va mai plăti pentru ele?
Deja am făcut asta,
Şi parcă m-ar încerca regrete,
Pentru că am ascultat interiorul
Şi nu i-am dat răgaz minţii
Să îmi arate situaţia reală.
Încă nu îmi vine să cred
Cât de schimbătoare sunt!
Vorba zice să n-ai încredere în nimeni,
Şi uite-mă,
Eu nici în mine n-ar trebui să am încredere!
Mi-era frică de vârsta asta,
Se pare că reuşesc să fac atâtea prostii,
Mai mari decât mine!
Îmi pare rău că va trebui să plătiţi toţi
Pentru nelegiurea mea.
Faptul e consumat.
O să-mi ia destul timp să realizez
Şi aspectul ăsta.
Schimbările mă omoară,
Şi tocmai de asta mi le doresc
Atât de mult!
Aş vrea să fiu iertată,
Pentru că am îndrăznit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu