joi, 12 septembrie 2013

Nesiguranță

Am crezut că va fi mai rău.
Și este, într-un fel,
Dar nu atât pe cât mă așteptam.
Și pentru că nu m-așteptam
Să găsesc totuși atâta delăsare,
Am încălcat eu regula.
Pentru că tot am spus tuturor
Care va fi efectul timpului
Petrecut aici.
Nu știu de ce fac asta.
Aș vrea să nu mai încalc regula,
Dar e doar începutul.
Mi-e teamă că va fi mai rău,
Deși nimeni nu mă forțează în direcția asta.
Am o minte care decide în locul meu.
Eu zic "Nu!", dar ea nu ține cont.
Și pe urmă mă mustră conștiința,
Căci nu știu când să mă opresc.
Limitele sunt trasate,
Iar lipsa de somn își spune cuvântul.
Nu spun că va ieși un dezastru de aici,
Deși e foarte probabil.
Aș vrea să fiu mai puternică,
Și să-mi ascult interiorul.
Are întotdeauna dreptate!
Și până la proba contrarie,
Cred că cel mai bine ar fi să mă închizi undeva.
Tentațiile sunt prea mari,
Și mintea e prea vicleană.
Și nu știu la final cum voi fi.
Dar sigur nu voi rezista prea mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu