duminică, 20 octombrie 2013

Lecţie

Acum ceva timp
Ai intrat în viaţa mea,
Aşa cum au făcut alte persoane înaintea ta.
De multă ori nu acord atenţie,
Pentru că un noc loc de muncă,
O nouă locuinţă,
Un alt loc de petrecere a timpului,
Toate aduc cu sine şi noi persoane.
Aşa cum a fost şi cu tine.
A fost,
Ne-am cunoscut,
Şi m-ai intimidat,
Chiar dacă atunci erai doar o altă persoană
Care intra în viaţa mea
Pentru că aşa o cerea situaţia,
Şi nu eu.
Timpul a curs,
Şi am ajuns să ne ştim mai bine,
Aşa cum se întâmpla şi cu celelalte persoane,
Care au venit la "pachet" cu tine.
De fapt, niciodată nu-ţi acordasem atenţie în alt fel,
Pentru că nu era cazul.
Fiecare era cu viaţa lui,
Şi când trebuia să fim împreună pentru că situaţia o cerea,
Doar atunci eram împreună.
Dar nu interpreta greşit sensul cuvântului "împreună"!
Şi timpul iar s-a scurs,
Şi ne-a făcut să ne îndepărtăm,
Eu de tine,
Cât şi de persoanele care erau în cercul nostru.
Şi o mică parte din mine cerea să revină acolo...
Pentru că mi-era dor, mi-a fost dor...
Şi după alte multe luni când fiecare şi-a reluat cursul,
Timpul a fost iarăşi bun şi m-a mai învăţat ceva.
Şi uneori încerc să trec peste,
Dar e mai mare şi mă domină.
Şi ştiu că asta li se întâmplă doar oamenilor slabi,
Şi că trebuie într-adevăr să am grijă de mine,
Pentru că doar eu pot schimba lucrurile negative
În lucruri pozitive.
Şi ţi-am mai spus-o,
Şi uneori îmi este teamă să îţi spun
Că ea a fost mai puternică,
Şi m-a acaparat şi nu mă lasă în pace...
Sunt momente când sunt geloasă,
Şi ştiu,
Pentru că am învăţat,
Să nu accept astfel de situaţii negative
Care pot face rău.
Ştiu, încrederea e cel mai bun aliat,
Dar uite-mă,
Câteodată îmi plac rechinii şi nu delfinii!
Încerc să o înlătur,
Dar scuză-mă dacă nu-mi iese tot timpul.
N-avem pretenţii unul de la altul,
Nici n-ar trebui,
Dar sunt momente când mă gândesc că sunt... geloasă...
Pe toţi, pe absolut toţi,
Pe lume în general...
Lucrez la asta zi de zi,
Şi ştii ce e ciudat?
Că gelozia îmi face vizite rar,
Dar şi când vine,
Mă înnebuneşte!
Să ştii că lucrez cu mine în privinţa asta,
Cât şi în multe alte privinţe,
Am o listă întreagă de lucruri de învăţat.
"A nu mai fi gelos" era pe listă,
Dar cred era la capătul ei înainte,
Pentru că nu am mai fost geloasă atâţia ani de zile,
Învăţasem să trec peste.
Aveam încredere.
Situaţia e atât de incertă,
Încât simt că gelozia vrea să fim prietene.
Şi oricât mă împotrivesc eu,
S-ar putea să îi ofer prietenia...
Şi nu te supăra,
Trebuie să învăţ iar să trec peste,
Chiar dacă am mai făcut o dată asta.
Se pare că nu sunt lecţii pe viaţă, aşa-i?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu