marți, 15 octombrie 2013

Indecis

Trebuie să iei decizii,
La asta se rezumă tot.
Viaţa ta se bazează doar pe decizii,
Pe care uneori refuzi să le iei
Şi le tot amâni,
La nesfârşit...
Uneori întrebi în stânga şi-n dreapta,
Căci este greu şi să decizi
De cine asculţi: de inimă sau de minte...
Mie cea mai grea decizie mi se pare asta:
Că nu ştiu pe care din decizii să o iau,
Şi uite,
Viaţa te pune mereu în faţa lor,
Iar uneori îţi dă atât de puţin timp
Încât trebuie să alegi într-o secundă
Ceva care se dovedeşte mai târziu că ţi-a schimbat viaţa.
E atât de greu,
Pentru că pentru a lua o decizie,
Eventual şi cea mai bună,
Trebuie să fii hotărât,
Iar eu încerc să fiu hotărâtă,
Dar nu-mi iese...
Am decis totuşi ceva: să mă hotărăsc,
Asta e primul pas pe care
Ar trebui să-l fac...
Am decis să mă hotărăsc,
Şi după ce voi fi făcut asta,
Mă voi lăsa prada gândurilor şi dorinţelor...
Ciudat e că mereu alegem,
Şi nu ne dăm seama,
Şi-aş vrea ca fiecare decizie luată,
Să aducă numai schimbări bune...
Cred că asta e singurul lucru pe care îl face toată lumea,
Dar m-am săturat ca viaţa întreagă
Să fie un lung şir de decizii
Pe care le iei,
Sau pe care le amâni (şi asta tot o decizie e,
Doar că poate nu vrei să vezi asta),
Şi care îţi completează viaţa
Şi te "redau" lumii
Aşa cum eşti.
Aş vrea să decidă alţii în locul meu,
Atunci când sunt atât de nehotărâtă,
Dar până şi asta e o decizie,
Lăsându-i pe alţii să decidă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu