vineri, 7 martie 2014

Ultima zi

Îmi propusesem să mă joc mai des,
Acum,
Când totul crescuse în jurul meu,
Şi căpăta noi forme.
Era jocul ăla,
În care ziua de mâine nu mai vine,
Nu şi pentru mine.
Din diverse motive.
Ce-aş face eu?
Greu de zis...
Nu de alta,
Dar mi se învălmăşesc toate gândurile în cap,
Şi e prea grea alegerea...
Şi totuși,
În mod evident,
Ultima zi din jocul ăsta
Te va include.
Aleg să te văd,
Să te admir,
Să admir tot ce altă dată respingeam
(Nici n-ai idee ce respingeam,
Până să te întâlnesc),
Să admir chipul tău,
Privirea ta,
Ochii tăi,
Barba ta...
Te iau în brațe,
Iubesc nespus lucrul ăsta,
Şi te strâng atât de tare,
Încât să simți
Că ți-am dat ceva din mine
Pentru totdeauna.
Şi după toate astea,
Te sărut,
Încet,
Pe frunte,
Pe ochi,
Pe gât,
Pe buze,
Şi cobor,
Pe mâini...
Şi nu,
Contrar aşteptărilor,
Nu mi-aş petrece o zi întreagă cu tine,
Poate doar dimineața,
Ca să-mi dai energie,
Căci ziua va fi la fel de lungă,
Dar mai lungă în intensitate pentru mine.
Sau poate dup-amiaza,
Când dimineața m-ar fi prins cu treabă
Pentru sufletul meu.
Dar nu,
Sigur nu-mi voi petrece seara cu tine,
Mă voi limita la câteva ore,
Dependența se creează încet,
Dar sigur.
Nu îți voi şopti că şi dacă te iubesc,
Aş prefera să nu vorbim
De iubire.
Aş prefera s-o trăim,
În orice mod cu putință.
Şi totuși,
Aş prefera acea parte din zi,
Ştii tu care...
Ți-aş lăsa moştenire cărțile
Şi verigheta libertății,
La care te uitai,
Încercând să descifrezi cuvintele...
Ți-aş admira mâinile,
Acele mâini care m-au îmbrățișat,
M-au luat de mână,
Şi acei ochi care m-au privit,
Şi mi-au transmis ceea ce cuvintele
Nu transmiteau.
Te-aş admira pe de-a-ntregul,
Căci eşti perfect pentru mine,
Deşi tu n-ai habar deloc de asta.
Te-aş admira la infinit,
În infinitatea unei clipe,
În clipa unei ore,
Sau două,
Sau câteva,
Câte m-ar lăsa inima să pot.
Şi după toate astea,
Te-aş iubi,
Sincer,
În interior,
Atât de tare,
Încât ai simți-o chiar și după ce
Voi fi plecat.
Aleg să te scot afară,
Să îți arăt tot ce admiram eu
În fiecare zi.
Aleg să îți ofer libertate,
Şi încă ceva aş mai face...
Dar este doar un joc,
Şi ştiu sigur că ziua de mâine va veni.
Aşa că nu voi face nimic,
Niciodată,
Pentru că mereu va veni mâine pentru mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu