marți, 11 martie 2014

Grabă

Nu poți scăpa de mine
Atunci când vrei tu.
Nu îmi ține predici,
Teorii,
Idei,
Despre cât de bine e
Să nu ne mai vorbim,
Să nu ne mai vedem,
Să nu ne mai adresăm nimic,
Nici gânduri...
Toate astea nu înseamnă nimic
Atunci când eu consider că
Nu ai dreptate.
Mereu încerc să văd dincolo,
În tot ceea ce numim "noi",
Indiferent ce sens ar căpăta "noi"
(Depinde de context),
Să încerc să înțeleg ce anume ne-a adus
În acest punct,
Şi ce contribuții avem noi,
Ce îmi oferi tu
Şi ce îți ofer eu,
Ce-ar trebui să-mi amintesc eu
Şi ce anume tu,
Sau ce trebuie să descoperim,
Împreună sau separat.
Aşa că dacă tu ai observat,
Ai analizat,
Ai înțeles
Şi ți-ai dat seama de toate,
Nu înseamnă că eu mă mişc o dată cu tine!
Sunt mai înceată de felul meu,
Indiferent de ce domeniu vorbim aici.
Nu mă critica,
Nu te enerva că încă nu am realizat,
Nu mă certa că sunt insistentă,
Ajung şi eu la aceleași concluzii,
Doar că îmi ia mai mult timp!
Nu scapi de mine
Pentru că încă nu am văzut finalul!
Când îl voi găsi,
Mă voi sătura în ultimul hal,
Şi îți voi acorda libertatea deplină.
Nu mă grăbi,
Am stilul meu,
Iubesc mai mult,
Poate,
Decât o faci tu,
Indiferent despre ce iubire este vorba
(De viață, de soare, de lucruri frumoase),
Aşa că lasă-mi timp,
Dacă vrei să plec,
Plec,
Dar lasă-mă s-o fac în stilul meu.
Aşa sunt eu,
Sunt înceată,
Adică am nevoie de mai mult timp,
Să mă adun,
Să realizez,
Să înțeleg.
Când voi pleca,
O voi face pentru totdeauna.
Dar mai lasă-mi puțin timp...
Ce atâta grabă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu