miercuri, 26 martie 2014

Accepți?

Accepți provocări
Pentru că te definesc.
Sau pentru că te fac să descoperi
O altă latură din tine.
Una pe care ai uitat-o,
Ascuns-o,
Îngropată adânc în tine,
Şi pe care nu vrei s-o dezvălui.
Pentru că ştii că instinctele primează,
Iar tu vrei să le reprimi.
Sau pur și simplu,
Te descoperi în altă manieră,
Şi iarăși (pentru a câta oară?)
Afli că aveai aşa,
Nişte puteri nebănuite,
Care te transformă.
În orice fel.
Când ştiu că mai e ceva,
Acel ceva,
Despre care încă nu cunosc nimic,
Dar ştiu că există,
Mă provoc să descopăr misterul,
Deşi uneori mă adâncesc mai mult
În el.
Viața e plină de provocări,
Ideea e dacă le accepți,
Accepți să fii provocat,
Şi să le faci față.
Uneori însăși provocarea în sine
Mă face să renunț,
Dar ăsta e tot un secret de-al ei.
Sau ăsta ar fi şi secretul vieții,
Cine ştie?
Ar trebui să ne lăsăm provocați
La fiecare pas,
Cine ştie cum am fi noi,
Adevărații noi?
M-am descoperit pe mine
Acceptând idei nebuneşti.
Şi asta contează în final.
Viața este o provocare pentru noi,
Dar și noi suntem cele mai mari provocări pentru ea.
Ce-ai de pierdut şi ce ai de câştigat?
O să te caut mereu,
Doar faci parte din mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu