joi, 6 martie 2014

Albastru

Trebuia să fug
Atunci când am avut ocazia.
Trebuia să uit
Şi să nu privesc înapoi,
Dar vezi,
Am ascultat-o pe ea...
Mă întreb dacă aş fi ajuns aici,
În punctul ăsta,
Sau viața mea ar fi fost complet alta?
Nu, nu sunt regrete,
Deşi poate sunt.
Pentru că viața te ia în râs,
Şi tu trebuie să-i răspunzi cu aceeași monedă,
Şi nu-ți mai arde...
Îți faci o listă
În care trebuie să bifezi tot.
De preferabil nu cu x.
Şi uite lista:
•Curaj
•Încredere
•Libertate
•Sine
•Iubire
•Joc
•Voință
•Putere
•Gânduri
Şi ce să vezi,
De fapt,
Ai pierdut lista în tine,
Şi s-a terminat totul.
Urmezi aceeași rutină,
Fără să ieși în față,
Fără să obții ce cauți,
Doar cauți lista aia
De atâta amar de vreme!
Şi când tu îți făceai sincer, griji,
Altcineva se juca în spatele tău...
Ar trebui să îmi acord premii
Pentru criterii vagi,
În fond,
Participă toți şi câştigă doar cine vrea,
Nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu