joi, 29 august 2013

Cuvinte

Nu te pricepi la cuvinte.
Ştiu, faptele sunt punctul tău forte,
Dar ce te faci când cuvintele trebuie spuse?
Nu le zici, ştiu...
Şi sunt momente
Când nu avem nevoie de fapte, să ştii.
Sau nu putem să arătăm ceva, prin fapte.
Sau a devenit o rutină.
Înţelegi ce zic?
E ca atunci când îmi demonstrezi în fel şi chip
Că mă iubeşti.
Dar asta o ştiu deja,
Poate că azi am nevoie de cuvinte
Care să confirme faptele.
Am nevoie de cuvinte,
Vreau să le aud!!
M-am săturat de fapte singuratice,
Neînsoţite de nicio vorbă...
Poate simt nevoia să-mi spui şi cuvinte frumoase,
Chiar dacă faptele vorbesc de la sine!
M-am săturat să îţi cer confirmări,
M-am săturat să nu-mi mângâi inima
Cu vorbe dulci,
Aşa cum îmi place mie!
Vorbeşte-mi, te rog,
Vorbeşte-mi,
Pentru asta ai primit o gură în dar!
Nu o folosi doar atunci când mă cerţi,
Când îmi comunici o informaţie,
Când îmi povesteşti rutina!
Admiră-mă,
Construieşte-mă,
Iubeşte-mă,
Dar în cuvinte!
Lasă vorbele să curgă,
Şopteşte-mi tot ce îmi arăţi prin fapte!
Foloseşte cuvintele,
Lasă-le să se nască pe buzele tale!...
Eu vorbesc doar pentru mine,
Nu pentru amândoi,
Ai auzit?
Vreau cuvinte, nu fapte,
Vreau confirmări prin vorbe,
Vreau doar să-mi vorbeşti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu