joi, 15 august 2013

Înţelegere

Când am zis că vreau să am regrete,
Nu m-am gândit deloc la tine.
Tu nu făceai parte din viziunea mea.
Nu te luasem în calcul.
Dar ce pot să zic,
În fond,
Primeşti ce-ţi doreşti, nu?
Nu degeaba umblă vorba
"Ai grijă ce-ţi doreşti,
Căci ţi se poate îndeplini!".
Da, acuma eşti şi tu pe lista aceea a mea,
Cu regrete.
Numai că nu îmi dau încă seama
Dacă să te ţin acolo,
Sau să-ţi mai dau o şansă
Într-o nouă categorie.
E de gândit.
Un lucru am învăţat, oricum
(Mereu învăţ),
Prezentul e aici şi acum,
Iar fericirea mea depinde de aici şi acum,
Nu de mâine şi de viitor.
Aşa că nu există niciun regret în momentul actual,
Mi-am cerut doar dreptul la fericire.
Şi l-am avut.
Şi-l pot cere când vreau,
Mi se cuvine.
Aşa, pur şi simplu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu