sâmbătă, 3 august 2013

Deschis

Acum ceva timp
Am decis că e timpul pentru o schimbare.
La început eram nesigură,
Dar am acceptat totuşi să fac asta.
Să mă schimb.
Treptat.
Şi acum, după atâta timp,
Îmi dau seama
Că a fost cea mai bună alegere
Pe care am făcut-o.
Aş lua-o de la capăt?
Cu siguranţă!
Este atât de bine
Când viaţa ţi-o ghidezi tu,
După bunul tău plac,
Nu aşteptând mereu ca ceilalţi să se schimbe.
Aşa eram şi eu.
Încă mai sunt,
E perioada de tranziţie.
Dar mă bucur nespus
Că am acces la informaţii,
Şi pot afla ceea ce caut.
Acum schimbările fac parte din mine.
Experimentez.
Pe mine,
Nu pe ceilalţi.
Sunt propriul meu stăpân,
Deşi ştiu că mintea mea acaparează tot.
Dar cu toate astea, eu am făcut o schimbare.
Şi vor urma şi altele.
Am dobândit noi cunoştinţe,
Şi ştiu că varianta cea mai bună pentru mine
Ar fi... simplul!
"Simplul" este noul cuvânt care mă caracterizează.
Renunţ la "rea",
Aşa sper.
Momentan sunt conştientă că ar trebui să fac asta.
Nu-mi stabilesc idealuri îndepărtate,
Dar am convingerea că în timp
Voi fi alta.
Momentan încă lucrez
La tot "procesul" ăsta benefic pentru mine.
Treptat.
Şi nu-mi impun că de mâine voi schimba ceva.
Încep cu acum.
Acum, în prezent,
Pe care-ar trebui să-l trăim,
Nu să-l neglijăm.
Ar trebui să ţin un jurnal
Cu schimbările pe care le fac.
Asta mă va ajuta cu siguranţă
Către noul meu drum.
Dacă nu mă suporţi acum,
Pentru că sunt rea şi enervantă,
Sau câte şi mai câte,
Aşteaptă.
Mă voi schimba eu.
Treptat.
Dar o voi face.
Am o minte nouă,
Sunt o persoană nouă,
Pentru că aşa am decis eu.
Nu te mira.
Eu zic da pentru nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu