joi, 1 august 2013

Defecte

Dacă într-o zi îmi vei spune că asta-i tot,
As înţelege.
E de la sine înţeles.
Mi-ai dat un deget,
Iar eu ţi-am luat toată mâna.
Nu regret,
Dar nici nu mă pot schimba.
Îmi place prea mult să profit,
Recunosc.
Sunt conştientă de tot ce îmi oferi.
Dar defecte avem toţi.
Poate că sunt rea.
Bine, sunt.
Dar vreau tot doar pentru mine.
Apoi restul intră în discuţie.
Deşi universul meu ar trebui să fii tu,
Tot eu sunt centrul universului meu.
Am mai zis asta,
Şi aşa e.
Apreciez.
Am apreciat şi înainte.
Dar înainte nu m-am iubit atât de tare
Încât să conteze.
Acum situaţia e alta.
Am stabilitate.
Şi siguranţă.
Şi poate nu mai apreciez la fel,
Sau e din cauza rutinei.
Dar ştiu, trebuia să vorbesc despre mine.
Să-ţi spun că sunt conştientă
De toată influenţa mea asupra ta.
Bună, rea,
Te influenţez.
Şi încă mă declar pe deplin inconştientă
De beneficiile tale asupra mea.
Cel puţin, aşa zic ceilalţi.
Nu zic că nu au dreptate.
Dar cred că îmi place să domin.
Şi voi continua să fac asta,
Indiferent cine e lângă mine.
Încep să mă cunosc,
Încep să-mi stabilesc priorităţi,
Încep să cunosc şi să simt altfel.
Am nevoie de timp să mă descopăr pe mine,
Şi asta îmi ia timp.
Aşa că, scuză-mă dacă profit,
Dacă sunt enervantă,
Dacă mă gândesc doar la mine,
Dacă, dacă şi dacă.
Sunt aşa multe de zis,
Şi nu are rost.
Asta sunt eu.
Acum.
Mă schimb.
Mă voi schimba, oamenii se schimbă.
Aştepţi sau nu,
Eşti cu mine sau nu.
Să lăsăm timpul să decidă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu