sâmbătă, 17 august 2013

Recunoştinţă

Nu a fost un început
Pentru că nu ne-am gândit la asta.
De fapt, nici nu ne-am imaginat vreodată
Că se va ajunge aici.
În cazul ăsta,
Am lăsat lucrurile să meargă firesc,
În orice ordine.
Mă gândesc totuşi
Că am împins limitele într-o oarecare direcţie,
Acea din care am vrut eu să iasă ceva,
Sau poate aşa a fost să fie.
Energia are nevoie de experienţe noi
Şi de schimbări.
A fost o schimbare de rutină,
Şi experienţe inedite.
Mă bucur pentru lucrul ăsta
Şi abia aştept să văd
Ce-mi mai rezervă viitorul.
Şi da, e plăcut să mă gândesc la început,
Dar nu acel început,
Ca între doi oameni care schimbă priviri intense,
Ci la începutul acela,
Când niciunul dintre noi nu bănuia nimic.
Viaţa e frumoasă,
Ştiam de dinainte,
Dar mi-a demonstrat-o încă o dată.
Îmi place aspectul ăsta,
Şi mă bucur de prezent.
Iar prezentul de azi include multe.
Şi dacă doar asta a fost,
Căci lucrurile evoluează,
Şi vor mai fi schimbări în vieţile noastre,
Să ştii că nu regret nimic,
Chiar dacă, poate, situaţia o cere.
Dar nu degeaba filozofii au zis
Să faci greşeli.
Aşa înveţi.
Şi sunt greşelile tale.
Deşi practic,
Eu numesc asta altfel.
A fost ceva frumos
Şi trebuia să se întâmple.
Mulţumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu