duminică, 11 august 2013

Tu ce vrei de la mine?

Am mai scris despre tine,
Şi ştii asta.
Sau nu o ştii.
Poate nu realizezi
Câte am scris despre tine.
Nici n-ai idee, e şi normal,
Doar nu mă controlezi la fiecare pas.
Nu-s multe lucruri.
Poate.
Şi totuşi,
Aş mai scrie.
Tu eşti acum inspiraţia mea.
Am impresia că a fost un vis,
Din care m-am trezit prea repede,
Înaintea ca acţiunea propriu-zisă
Să aibă loc.
Şi da, a fost real,
Încă mai am în minte şi cuvintele,
Şi atingerile,
Şi respiraţia,
Şi... vorbele...
Şi mereu întrebarea aceea
Îmi va preocupa mintea:
"Ce vrei de la mine?",
Urmată de întrebarea
Care a făcut să conteze totul!
Pentru că tu m-ai întrebat,
Iar eu ţi-am... răspuns.
Prin alte moduri, ce-i drept.
Mi-am spus atunci,
Ţi-am spus atunci,
Şi-o zic în continuare,
Că eu îmi văd de viaţa mea,
Iar pe tine nu ar trebui să te intereseze
În vreun fel
Consecinţele faptelor tale.
Asupra mea.
Nu cred că am ajuns la stadiul acela,
Când tu reprezinţi aerul meu,
Dar mai e timp şi până acolo.
Nu spun că s-ar întâmpla,
Sau că nu ar fi vorba de asta.
Eu nu ştiu încă ce-o să fie,
Iar timpul încă se decide.
Dar tu să nu îţi faci probleme!
Asta e strict treaba mea!
Mă bucur totuşi că s-a ajuns aici.
Îmi doream asta.
La fel cum îmi doream să te ating,
Dar altfel.
O altfel de atingere,
Care nu e comună tuturor.
De-atunci, nu ştiu,
Sunt şi geloasă,
Şi neinteresată,
Şi gânditoare,
Şi probabil şi altfel
Şi nu-mi dau eu seama.
Influenţa ta asupra mea se vede.
E de-ajuns să-mi priveşti chipul,
Şi să-nţelegi că nu mă pot stăpâni
Din a face un lucru,
Care pentru inimă are un subînţeles.
Sau pentru minte.
Şi prefer să fac mai degrabă asta,
(Aşa îţi transmit şi ţie ceva),
Decât să-ţi şoptesc.
Deşi... nici şoaptele nu sunt mai prejos,
Când vorbim de apropieri.
De tot felul.
Aş mai adăuga multe,
Dar mi-e să nu stric ceva.
Sper că, oricum, n-am făcut-o.
Până acum.
Poate n-ar trebui să te întreb asta,
Nici n-ar trebui să o gândesc, de altfel.
În fond, ăsta a fost, în primul rând,
Jocul meu.
Şi pe urmă al tău (este?).
Lucrurile au ajuns aici pentru că eu am vrut asta?
Aş vrea să-mi spui că nu.
Nu te speria,
Aşa mi se întâmplă.
Mă întreb tu ce gândeşti,
Dar ştiu, e irelevant.
Dar totuşi,
Sunt şi eu curioasă :
Tu ce vrei de la mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu