vineri, 2 august 2013

Fără graniţe

Hai să ne îndrăgostim!
Hai să ne înarmăm cu iubire,
Şi să uităm tot răul din lume.
Uite, încep eu prima.
Te aleg.
Eşti aşa cum îmi place mie.
Şi înainte de-a mă fixa pe fizic,
Pentru că asta atrage la început,
Eu aleg să fie invers.
Vreau să mă îndrăgostesc de frumos,
Nu de înfăţişare.
Vreau să admir interiorul,
Nu exteriorul.
Spune-mi cum eşti,
Şi-ţi spun şi eu.
Dar hai să stabilim ceva de la început :
Hai să nu ne minţim,
Sau hai să nu omitem lucruri importante.
Odată stabilită regula,
Hai să ne comunicăm idei,
Să ne îmbrăţişăm în cuvinte frumoase
Şi să ne ţinem de cald prin filozofii.
Gândite de noi, de mine şi de tine.
Hai să ne îndrăgostim prin adevăr,
De adevăr.
Poate m-ai întreba de ce să facem asta?
Pentru că avem nevoie,
În viaţa noastră,
Şi de sentimente curate,
Sincere,
Care să nu fie alterate de sentimente mai puţin plăcute,
Sau ignoranţă,
Sau nepăsare,
Sau orice altceva ce ne mai înconjoară şi e trist.
Şi după ce ne-am spus tot ce se poate spune,
Prin cuvinte,
Hai să ne axăm pe alte lucruri.
Acum, după ce ne cunoaştem,
Atât cât se poate,
Începem să ţinem unul la altul.
Apar fluturi în stomac,
Fiori,
Şi drogul iubirii ne acaparează mintea.
E atât de plăcut şi frumos sentimentul,
Încât simt că plutesc.
După o perioadă de... "tranziţie",
În care-am aflat cum eşti tu,
Ce adori,
Ce te bucură,
Ar fi cazul să transformăm îmbrăţişările scrise
Într-unele reale.
Aşa, doar aşa, după o cunoaştere în prealabil
A tot ceea ce reprezinţi,
Doar aşa pot să te apreciez mai bine
Când întâlnirile reale vor avea loc.
Şi vom avea amândoi de câştigat din treaba asta.
Pentru că vom deţine secrete
Numai de noi ştiute.
Vom şti să ne vorbim,
Fără să folosim cuvinte.
Vom şti să ne iubim,
Fără să ne atingem,
Vom şti că suntem unul pentru celălalt.
Şi după ce ne îndrăgostim de interior,
Sigur în mintea noastră
Ne vom fi îndrăgostit şi de exterior
Şi nu realizăm acest aspect.
Am spus că încep eu prima.
Ai aflat adevărul,
Au apărut sentimente.
Sincere.
Nu m-am îndrăgostit,
Încă mi-e frică.
Dar sper la ceva frumos.
Fără graniţe ale realităţii,
Fără limite materiale.
Vreau să mă îndrăgostesc de frumos,
Şi frumosul eşti tu.
Încotro te "îndreaptă" paşii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu