marți, 21 ianuarie 2014

Parcurs

Cât e de la mine la tine?
Chiar aşa,
Ce ne mai desparte acum,
Şi de ce?
Sau ce ne aduce mai aproape?
Uneori am impresia că
Sunt mult mai multe
Decât putem noi să vedem.
Dar putem să simţim...
(Energii)
Uneori sunt persoane
Care umplu spaţiul dintre mine şi tine.
Alteori sunt kilometri întregi,
Alteori vorbe,
Iar uneori sunt chiar eu.
Da,
Eu.
Uneori eu sunt între tine şi mine.
Iar alteori nu e nimic,
Şi vezi,
Până şi nimicul ăsta reprezintă ceva.
Şi nici nu ştiu cum e mai bine.
Să fie şi aerul între noi,
Şi persoanele,
Şi vorbele,
Şi şoaptele,
Sau să lăsăm nimicul să ne lege?
Şi de ce să ne lege,
La urma urmei?
Cine suntem noi?
Cine eşti tu
Şi cine sunt eu?
De ce trebuie să fim noi?
Noi doi?
Cred că am ştiut cândva răspunsul
La întrebarea asta.
Acum totul s-a pierdut în spaţiu.
Nu în timp.
Căci timpul e pretutindeni,
Şi noi la fel.
Şi dacă noi suntem pretutindeni,
Te mai întreb încă o dată :
Cât e de la mine până la tine?
De ce?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu