joi, 9 ianuarie 2014

Absenţă

Ştii ce vreau neapărat să fac
Anul ăsta?
Vreau să-mi fie dor...
Mi-e dor să-mi fie dor,
Atât de dor,
Încât să simt că mă sting,
Mă scurg,
Mă prefac în cenuşă,
Şi-alerg prin vânt...
Mi-e dor să-mi fie dor de tine,
Mi-e dor să-mi fie dor să te văd,
Mi-e dor să-mi fie dor să vreau să stau cu tine,
Mi-e dor să-mi fie dor de mine...
Mi-e dor să sper,
Mi-e dor să vreau,
Mi-e dor să am ambiţii,
Mi-e dor să-mi fie dor să...
Mi-e dor să-mi fie dor să îmi aparţii,
Chiar şi pentru o clipă,
Mi-e dor să-mi fie dor să urc munţii
Cu tine-n gând,
Mi-e dor să îmi şopteşti la ureche
Tot felul de vorbe,
Înţelese doar de tine,
De mine,
Sau doar de noi doi...
Mi-e dor să-mi zâmbeşti,
Mi-e dor să-mi fie dor să vreau mai mult.
De la mine.
Mi-e dor,
Aş vrea să-mi fie dor,
Mi-e dor să îndrăznesc,
Mi-e dor să fur priviri,
Mi-e dor să-mi fie dor de
Tine,
De mâinile tale,
De primul sărut cu tine,
De primul gând,
De prima satisfacţie interioară,
De prima carte citită,
Mi-e dor să-mi fie dor,
Să îţi citesc dorinţa în priviri,
Să îţi sorb cuvintele de pe buze,
Mi-e dor să-mi fie dor să... te vreau...
Mi-e dor,
Deşi nu o simt deloc...
Aş vrea să-mi fie dor,
Atât de dor,
Atât de dor,
Încât să fac nebunii,
Doar să-mi sting dorul,
Şi setea,
Şi interiorul care urlă...
Mi-e dor să-mi fie dor,
Mi-e dor să am un suflet,
O minte,
Un corp,
Ceva ce-am împărţit cu tine,
Mi-e dor să-mi fie dor de... viaţă...
Aş vrea să-mi fie dor de... tot...
Aş vrea să-mi fie dor... de tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu