luni, 27 ianuarie 2014

Intuiţie

Mă pierd şi mă regăsesc
Cu fiecare moment.
Mă pierd mai mult,
Şi mă găsesc din ce în ce mai
Puţin.
Sunt undeva între uitare,
Neştiinţă,
Necunoaştere şi
Adevăr.
În ultima vreme am fost mai mult acolo
Decât aici.
Mai mult în uitare,
Decât aici,
În realitatea mea.
Simt că mi se şterg toate noţiunile,
Şi trebuie s-o iau mereu
De la capăt,
Citind iar şi iar şi iar,
Despre ceea ce ar fi trebuit să ştiu.
Trăiesc în prezent,
Pentru că nu trăiesc nici în trecut,
Nici în viitor,
Deşi prezentul de acum
Poate fi măsurat şi el în momente,
Intensitate,
Adevăr.
Trăiesc în prezent,
Dar nici în prezent nu trăiesc,
Căci mă "trezesc" câteodată
În realitatea adevărată,
Pe drumul spre muncă,
Spre casă,
Vorbind cu te miri cine,
Fără să fi ştiut dinainte,
Trezindu-mă, brusc,
Pentru o clipă,
Şi-apoi plecând iar
Către culmi nebănuite.
Sunt eu şi totuşi nu mai sunt eu deloc.
Corpul mi se schimbă,
Înfăţişarea la fel,
Gândurile sunt aceleaşi,
Şi totuşi,
Eu nu sunt eu.
Mă pierd din ce în ce mai mult,
Şi mă doare că nu ai pretins
Destul de multă încredere,
Pentru că eram "nedemnă" de ea?
A trecut spaţiul,
Spaţiul dintre noi,
Eu şi cu tine,
Tu şi cu ea,
Ea şi cu mine,
Eu şi cu el,
Eu şi cu mine.
Sper doar să nu mă trezesc într-o zi
În mijlocul mării,
Fără să fi planificat asta
În prealabil.
Trăiesc deasupra,
Şi nu ştiu,
Momentan,
Când şi dacă voi coborî.
Nu mai ştiu nimic de mine,
Sunt prea departe
Ca să mă mai pot observa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu