duminică, 19 ianuarie 2014

A fi

Acum ceva timp
Asta m-ar fi condus către o
Cu totul altă reacţie.
M-ar fi deranjat,
Aş fi acuzat,
Aş fi criticat
Şi mi-aş fi văzut mie toate punctele tari
Şi celorlalţi doar punctele slabe.
Celorlalţi mai puţin pregătiţi ca mine.
Acum este altceva.
Şi chiar dacă în momentul de faţă
Sunt într-o stare de nimic,
Pentru că nu mai simt nimic,
E totuşi ceva care s-a schimbat.
Am început să înţeleg
Că fiecare are ceva la care se pricepe.
Nu putem hotărî noi
Cine e mai bun pentru acel ceva.
Aş fi vrut să fiu supărată,
Pentru că mi se părea starea normală
De a fi,
Atunci când am spus mai departe
Ceea ce a fost.
Şi chiar dacă alţii mi-au dat dreptate,
E relativ.
Nici eu nu ştiu gândurile ei,
Şi cum eşecul te înalţă.
Am evoluat,
Deşi la mine evoluţia se face în paşi atât de mici,
Încât mă întreb uneori de ce alţii au parte
De evoluţii atât de spectaculoase,
Într-un timp atât de scurt,
Iar eu mă lupt cu "morile de vânt"
De atâta vreme!
Îmi zic mereu că n-a fost timpul potrivit,
Sau nu am fost acolo unde trebuie,
Deşi eu ştiu adevărul,
Şi tot ce am creat a venit de la mine.
Încă mă întreb ce trebuie să văd,
Sunt curioasă.
Şi evoluţia a fost mereu înceată,
Dar mă bucur că astăzi am evoluat,
Faţă de ieri,
Şi sâmbătă am evoluat,
Faţă de celelalte dăţi.
Sesiuni.
Chiar dacă pentru ceilalţi
Eu încă sunt în acelaşi loc,
În sinea mea ştiu că le-am "rânduit"
Aşa cum era cel mai bine.
Pentru mine.
Şi chiar dacă a fost eşec,
Am trăit o experienţă nouă.
Şi asta este o bucurie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu