marți, 3 decembrie 2013

Nu mai există timp

Eu am timp liber.
Da, eu chiar am timp liber,
Am timp să mă ocup de pasiunile mele.
Am timp să citesc,
Am timp să scriu,
Am timp să admir.
Privelişti.
Oameni.
Momente.
Am timp să gândesc.
Am timp să fac ce vreau.
Dar ştii ce?
Nu am timp pentru tine.
Nu am timp să te salut,
Deşi mă întrebi mereu ce fac.
Nu înţelegi că nu am timp pentru tine?
Nu mă mai întreba nimic.
Nu am timp de tine,
Nu am timp să mă văd cu tine,
Nu am timp pentru altceva.
Nu am timp pentru tine.
Şi nu e ca şi cum nu am chef de tine,
Deşi uneori e şi asta.
Nu am timp de tine
Pentru că nu vreau să-mi fac timp pentru tine.
Nu eşti în nicio listă cu priorităţi,
Aşa că nu-ţi mai bate capul
În fiecare zi,
Să mă întrebi ce fac.
Ştiu, tu eşti una din acele persoane
Care întreabă asta pe oricine,
Deşi lista ta cu priorităţi e alta.
Eşti o persoană căreia îi pasă,
Dar eu nu pot să mă ascund după deget.
Îmi pasă, dar nu ştiu cât de mult,
Aşa că te anunţ
Că ăsta-i adevărul : am timp să citesc,
Am timp să vorbesc,
Am timp să ascult,
Dar nu să te ascult pe tine.
Nu am timp pentru tine.
...
Şi într-o zi îi vei simţi lipsa.
Şi într-o zi nu te va mai întreba ce faci.
Vei avea nevoie de acea persoană
Şi ei nu îi va mai păsa.
Nu va mai avea timp pentru tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu