miercuri, 3 iulie 2013

RAM

În ultima vreme am impresia că uit.
Sau doar mintea mea e atât de selectivă,
Încât din toate informaţiile pe care le primesc,
Doar unele au... onoarea
De a-mi popula întregul?
Am fost "trasă la răspundere"
Pentru faptul că nu mai ţin minte tot.
Ideea e că, pe măsură ce trece timpul,
Mă iubesc mai mult pe mine
Şi mai puţin pe ceilalţi,
Cred că de asta nu-mi ocup memoria
Cu lucruri inutile.
Dar da, oferă-mi informaţii din
Domeniile mele de interes,
Şi sigur voi ţine minte!
Sunt ca o memorie de calculator,
Aceea de scurtă durată.
La "închiderea" zilei,
Informaţiile nou venite
Mă părăsesc.
Şi totuşi, mă întreb uneori dacă nu cumva
Am început să uit.
Bine, reţin mereu ce e legat de cifre,
Dar asta nu mă face să nu am o memorie... RAM.
Care funcţionează ca o memorie RAM.
Şi da,
O fi şi din cauza faptului că acum,
Nu mai mă interesează să ţin minte,
Pentru că centrul universului meu sunt eu,
Doar cine altcineva?
Mă interesează informaţii care au legătură cu mine,
Într-o oarecare măsură.
Cred că totuşi nu am eu memorie scurtă degeaba,
Cred că a venit în sfârşit vremea
Să preţuiesc altfel şi informaţiile de zi cu zi.
Şi să îmi pese doar de mine.
Fără informaţii inutile.
Eu trăiesc viaţa mea,
Nu pe-a altcuiva.
Asimilez pe termen lung ce informaţii vreau,
Iar pe restul le... "arunc" în... RAM.
Atât.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu