joi, 18 iulie 2013

Minunat

Nimic nu e întâmplător.
Cred că am mai zis asta.
Ştii ce e atât de minunat?
Că în etapa asta din viaţă,
V-am întâlnit,
Şi nici nu ştii cât de mulţumită sunt,
Pentru toate experienţele astea!
În drumul meu spre cunoaştere,
Informaţiile sunt cele mai preţioase.
Mai ales dacă vin din partea voastră.
Cineva gândeşte cu inima,
Şi mă îndrumă către religie,
Cineva nu are graniţe,
Şi mă determină şi pe mine să n-am.
Cum să nu fiu bucuroasă pentru astfel de experienţe?
Doar am învăţat de la cei mai buni!
De fapt, amândoi susţineţi eliberarea de graniţe,
Dar fiecare o face în felul lui.
Da, asta este pentru amândoi.
Deşi timpul a trecut,
Şi legăturile se sting... uneori,
Învăţămintele au rămas...
Şi cu ajutorul lor,
Eu merg mai departe.
Aş fi vrut să vă am aproape zi de zi.
Nu mă înţelegeţi greşit,
Vă vreau pentru voi,
Pentru ce sunteţi şi ce puteţi fi.
Pentru ce mă puteţi învaţa,
Pentru ce comori ascundeţi în interior.
Fără lucruri ascunse,
Fără subînţelesuri.
E ca atunci când apreciezi calitatea,
Şi vrei mereu doar calitate.
Timpul le vindecă pe toate,
Şi ştiu că mai trebuie să am încredere.
Păcat că uneori nu ştim să comunicăm,
Şi relaţiile se schimbă,
Se strică...
Dar aş vrea să învăţ în continuare de la voi!...
Vă apreciez.
Aveţi toată recunoştinţa mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu