vineri, 12 iulie 2013

Cine eşti tu?

Ce cauţi aici?
Şi eu mă întreb acelaşi lucru.
De ce eşti aici?
Poate pentru că vrei o schimbare (?)
Dar de ce s-o începi tocmai cu mine?
Poate pentru că e totul neclar?
Oamenilor le plac lucrurile precise.
Poate pentru că deţin mistere şi chei
Către lumi dezlănţuie?
Păi poate da,
Dar ce te face să crezi că le voi împărtăşi cu tine?
Poate pentru că te...atrag?
Nu e nimic atrăgător aici!
Nu, cred că n-ai înţeles!
Centrul universului meu sunt chiar eu!
De ce-ar fi altcineva?
Aici, locul în care ai poposit,
Se vorbeşte doar de mine.
Aici e lumea mea.
Şi doar atunci când eu vreau,
Se vorbeşte şi despre ceilalţi.
Aşa că, dacă vrei, rămâi.
Sau pleacă.
E decizia ta.
Poate rămâi să mă cunoşti,
Deşi asta e puţin probabil c-o să se întâmple vreodată!
Faci cum vrei.
Citeşti ce vrei.
Gândeşti ce vrei.
Avem puncte în comun, poate,
Dar nu suntem la fel!
Să nu te mire nimic,
Totul ţine de interior,
Dacă-l înţelegi...
Şi dacă tot mai zăboveşti aici o vreme,
Când pleci,
Te rog,
Stinge lumina!
Mă deranjează.
Dezvăluie caractere şi spală rufe. În public.
Iar eu parcă eram un fel de mister, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu