duminică, 13 aprilie 2014

Calcul

Iată-ne aici,
Împreună.
Ce dorințe ne-am împlinit
Şi cât de mult am crescut?
Prin câte faze am trecut şi ce-a mai rămas din noi?
Unii vor zice că au trecut împreună
Prin bine şi rău.
Eu voi zice că am trecut împreună prin bine
Şi mai puțin rău.
Ştiu că mă iubești cu tot sufletul,
De aceea n-am avut parte de clipe rele.
Poate uneori,
Dar nesemnificative.
Nu prea ştim să ne certăm,
Din moment ce eu nu mai vorbesc
Absolut nimic
Atunci când sunt supărată,
Iar tu eşti calm,
Ca şi mine.
Da,
Iubirea de la început s-a transformat,
A crescut,
Ca un copil pregătit acum
Să-şi înceapă viața prin şcoală.
E drept,
Au fost multe,
Atât de multe schimbări,
Încât le-am uitat numărul.
Am uitat de unde-am plecat,
Totul pare atât de demult,
Ştii?
Îmi aduc aminte frânturi,
Şi parcă totuși,
N-am trăit nimic,
De parcă doar de-acum începem
Să scriem în cartea care ne are pe noi doi
Ca personaje principale.
Sunt multe,
Şi încă sunt atâtea de descoperit.
În noi,
În afară,
În interiorul nostru.
A trecut timpul,
Şi eu m-am schimbat atât de tare
În ultimul an.
Scuză-mă dacă tu cauți iubirea aia
De la început.
Eu am căutat ceva în mine,
Dar sunt cam goală de sentimente.
O să-mi ia ceva timp să realizez
Tot,
Aşa că îți urez
Să fii iubit în continuare.
De cine ține strict de tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu