marți, 6 mai 2014

Maturizare

Cum e şi cum se vede?
Avem şi distanță,
Şi apropiere.
Între noi.
Avem poveşti de spus mai departe,
Şi clipe în care nimicul a fost personajul principal.
La care parte suntem acum?
Suntem atât de aproape,
Şi totuși,
Doar fizic.
Tu nu eşti acolo pentru mine,
Eşti acolo pentru ei.
Eu nu sunt acolo pentru tine,
Deşi uneori mi-aş dori să fiu.
Aşa că sunt şi eu acolo,
Dar pentru mine.
Ne găsim mereu în același loc,
Dar în lumi diferite.
Aparențele au înşelat întotdeauna,
Iar doar afară
Te simt cu adevărat lângă mine cu totul.
Ne-am obişnuit să fim cuplu de weekend,
Dar câte alte zile lucrătoare să te tot strig,
Până elimini distanța dintre noi,
Care poartă numele unor amici de-ai tăi?
Îmi doresc prea mult să te schimb,
Pentru că acum am alte priorități,
Şi tu ai rămas în urmă.
Sau invers.
Stăm împreună doar de dragul de a sta împreună,
Dar ne mai iubim?
Ştiu, rutina are un alt nume aici.
Îi zice chiar iubire...
Nu pot să te schimb,
Şi-ar fi păcat,
Ți-aş lua părți din tine pentru totdeauna.
Mai bine renunț de tot,
Şi dacă vei mai creşte,
Vom continua să eliminăm distanțe.
Din suflet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu