sâmbătă, 15 iunie 2013

Curs

Defect de zodie.
Sau de persoană.
Sau oricum ar fi,
Ce mai contează?
E ca atunci când încerci să fii drăguţ cu cineva,
Iar persoana respectivă are impresia că flirtezi...
Aşa sunt eu.
Îmi pasă.
Mă implic.
Mult.
Poate prea mult uneori.
Iar tu... nu înţelegi
Că îmi pasă.
Ai impresia că exagerez,
Dar eu nu-mi dau seama.
De când a purta de grijă cuiva
E un defect?
Da, se pare că sunt eu prea excesivă,
Dar în fond,
Mă ataşez greu...
Şi când o fac,
Lupt, dau totul din mine,
Iar aprecierile refuză să vină...
Nu sunt prostuţă,
Doar îmi aleg prost momentele.
Ţi-am spus că mă ataşez greu?
Dar zi-mi, nu e vorba că mă implic în relaţii
Care nu-şi au rostul,
Doar că îmi pare că eu dau prea multe şi primesc prea puţine...
E vina mea.
Aşa este.
Dar cum să-i spun minţii, şi inimii, să se oprească mai devreme?
Nu ştiu şi nu-mi dau seama
Că fac ceva greşit,
Până când... se lasă tăcerea...
Şi-atunci o mie de gânduri îmi invadează mintea,
Întrebându-mă unde şi în ce fel am greşit.
Atâta timp cât nu mi se spune nimic,
Cred că voi continua să fac aceleaşi greşeli.
Şi o luăm de la capăt.
Până într-o zi,
Când nu mai am ce să iau de la capăt.
Voi fi doar eu.
Şi cu mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu