luni, 31 decembrie 2012

Begin?

Dap, am ajuns aici.
E un capăt.
Sau un nou început.
Sau amândouă.
Depinde de care parte a paharului priveşti.
De data asta, e o nimica toată.
Nu am făcut vreo listă,
Nu îmi doresc să mut munţi.
Am mai vrut o dată asta,
Dar uite că viaţa te trezeşte,
Are ea grijă.
Ar trebui să fim prieteni buni cu realitatea.
Ce vreau să am?
Nu ştiu.
Ce-aş vrea să primesc?
Mai mult noroc, poate!!
Dar asta cred că e o treabă aşa complicată...
Şi cum am avut parte de lucruri bune şi multe lucruri rele,
Anul ce vine nu vreau nimic!
Dacă balanţa stă în aşa fel,
Păi trag atâtea rele doar pentru un mic bun?
Nu-mi convine!
Zău!
Hai să le punem pe listă!
Împărţim foaia în două coloane,
În stânga lucruri bune,
În dreapta lucruri rele.
Da, deci da!
Aruncăm lista, nu mai are rost.
Aşa că nu, nu vreau nimic de la anul ăsta ce vine!
E doar un an, nimic nou sub soare.
Ce dorinţe? Ce dorinţe?
Că vreau să fiu aşa şi să am parte de...?
Nu!
Nu mai are rost.
Nu-mi doresc nimic,
De fapt,
Nici nu vreau ca anul ăsta nou
Să vină, să bată la uşă,
Şi să intre cu forţa în casă,
Deşi eu nu l-am vrut.
Anul ăsta ce tocmai trece, nu a fost prea...plăcut,
Cel puţin în a doua jumătate.
Ce-aş putea vrea de la ceva necunoscut?
Şi-n plus,
Nu mă mai pasionează noul, chiar nu!
Aşa că spuneţi-i, vă rog, anului ce vine,
Că eu nu vreau să vină!!!
Nu am de gând să-l poftesc în casă,
Şi dacă va intra cu forţa,
Eu voi fi uitat deja de el!
Voi trăi ca şi până acum,
Crezând că e mâine o zi normală dintr-un an urât.
Atât.
Nu am nevoie de urări,
Nu îmi pun dorinţe.
Vreau să rămân aşa.
Eu.
Doar eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu