marți, 25 decembrie 2012

E despre

Se încheie un an.
Pot spune cu sinceritate,
A fost cel mai urât şi greu şi groaznic
De până acum!
Mai prost de atât nu se poate.
Vârsta asta e dificilă tare.
Şi ca de fiecare dată, se presupune
Că am învăţat ceva.
Şi ce am învăţat?
Am învăţat că e important
Să nu-ţi pui speranţe în oameni.
Dezamăgiri vor fi la fiecare pas.
Dar e greu şi să trăieşti aşa,
Fără speranţe.
Eşti secătuit de tot ce-i bun.
Dar mă cunosc
Şi nu cred că am învăţat ceva din asta...
Am fost o prostuţă, şi încă sunt.
Eu cred în oameni.
Ar trebui să mă dezvăţ,
Am "primit" atâtea dezamăgiri!
Dar sunt tot aceeaşi "prostuţă",
Care crede şi crede şi crede.
Aş vrea să schimb asta.
Aş vrea un nou început,
Departe de aici, departe de tot!!
Oameni noi, o viaţă nouă, într-un loc nou...
Şi multă inteligenţă.
Asta aş vrea eu de la noul an...
Cer prea mult, aşa-i?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu