joi, 25 aprilie 2013

Cum ar fi fost dacă...?

A fost ca şi cum
Chimia dintre noi s-a stins,
Sau e îngropată atât de adânc,
Încât trebuie să săpăm după ea?
O să fim aceiaşi care,
Deşi au avut ceva,
Au pierdut.
Uneori mă gândesc că am fost doi proşti,
Care nu au făcut nimic,
De teama consecinţelor,
Fiind prea speriaţi de ce urmări ar fi avut toată treaba asta.
Am rămas la stadiul de vorbe,
Şi ici, colo, câte o îmbrăţişare fugitivă,
Pentru a nu lăsa pasiunea să fie stârnită...
Ţi-era teamă că un sărut ar fi dat
Totul peste cap?
Poate alta ar fi fost viaţa mea acum,
Poate alta ar fi fost viaţa ta acum,
Dacă am fi făcut ceva, atunci,
În acel moment,
Amândoi,
Când chimia dintre noi era la cote maxime.
Am ezitat, ai ezitat,
Şi uite-ne aici, aruncaţi în abis,
Cu întrebarea mereu pe buze:
"Cum ar fi fost dacă...?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu