miercuri, 24 aprilie 2013

It is what it is

Aş vrea să scriu despre toate!
Câte s-au întâmplat şi
Câte am în cap.
Atât de multe şi e totuşi gol...
Am dezamăgit oameni,
Dar mai presus de toate,
M-am dezamăgit pe mine...
Drumul ăsta e cam anevoios,
Deşi îmi place atât de mult!
E greu, dar încerc să fac să pară uşor.
Şi acum, încotro?
Am dezvăluit secrete,
Am întors priviri,
Am aruncat nedumeriri,
Şi tot ce vreau e departe!...
Probabil nu înţelegi,
Dar face parte din viaţa mea,
Face parte din mine.
Nu-mi pare rău pentru c-ai aflat,
Poate aşa era mai bine.
Regret însă că el a fost de faţă,
Şi c-a studiat îndeajuns fenomenul ăsta.
Şi acum ce fac?
Unde mă duc?
Cui îi spun?
Cu cine mai vorbesc?
Nu căuta în suflet,
Căci sigur vei găsi ceva!
Ai scormonit cenuşa,
Şi ai scos la iveală tot.
Ai deschis cutia Pandorei!
Şi mai şi ştii.
De fapt, ştiai.
Ar trebui să învăţ şi eu să fac asta.
Aş vrea să învăţ mai multe,
Dar tensiunea mea interioară,
E cauzată de altceva.
Nu-ţi spun ce, nu spun la nimeni.
Aproape nimeni...
Mi-e teamă de reacţii,
Mai ales că nu mă încadrez deloc
În tabloul perfect...
Azi a fost o zi mare.
Am dezvăluit şi am minţit.
Ai avut de-o parte şi adevărul,
Şi minciuna.
Şi-acum mă pregătesc pentru etapa următoare.
Minţind sau nu...
Să nu spui nimic la final,
Ştiu că nu judeci.
Cel puţin, aşa pretinzi.
Dar ştii ce?
Şi ăsta va fi tot un eşec, din păcate,
Adică aşa cum te-am învăţat...
Şi ca să citez şi titlul,
It is what it is.
Ştii tu mai bine ce.
Şi da, destinul e altul,
Sunt sigură.
Sau poate vrei să-l schimbi?
Ştii tu mai bine cum stă treaba asta,
În Univers.
Te las să faci ce ştii tu mai bine.
Nu-mi spune nimic.
Nici eu nu judec.
Şi hai, fii alături de mine,
În schimbarea asta.
Mi-ar prinde foarte bine o mână de ajutor,
Căci atunci n-ar mai fi eşec.
Dar încă o dată,
Ştiu,
It is what it is...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu