marți, 14 mai 2013

Schimbare

Astăzi am aflat ceva.
Ceva nou.
La un moment dat,
Totul se schimbă.
La unii da, la alţii nu.
Eu, din fericire,
Fac parte din categoria celor care se schimbă.
Interior.
Astăzi am înţeles
Că poţi avea de partea ta tot ce vrei.
Depinde doar de gândurile pe care le ai.
Suntem într-o continuă schimbare,
Dar uneori nu ne dăm seama de asta.
Aşa cum spuneau,
Schimbarea constă în orice.
M-am regăsit în descrierile lor,
Perfect.
Era ca şi cum citeam despre mine.
O nouă lume mă aşteaptă înainte,
Doar trebuie să accept schimbarea.
Şi să cred că el, doar el, ştie ce-i mai bine pentru mine.
Am încredere că va fi bine.
Acum am înţeles.
Poate nu tot, poate doar o mică parte,
Dar mă bucur că am reuşit până aici.
Şi mă bucur că a avut cine să-mi deschidă ochii.
Întotdeauna am zis da: DA pentru nou,
DA pentru orice nouă învăţătură.
DA pentru ceea ce va urma,
Indiferent cum va fi: bun sau rău.
Totul face parte din schimbare,
Iar schimbarea trebuie acceptată.
Dacă ai ajuns până aici,
Înseamnă că ţi-ai dorit toate astea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu