miercuri, 13 noiembrie 2013

Secret

Ar trebui să facem schimbări dese,
Rutina ne omoară încetul cu încetul.
Şi ar trebui să deschidem ochii mai des
Şi să privim,
Pentru că sunt atât de multe de observat
Şi noi trecem nepăsători pe lângă ele.
Pe lângă viaţă.
Chiar cred că am pierdut destule momente
Când am uitat să trăiesc.
Mă bucur că am dobândit informaţii,
Şi mă bucur că încep să îmi deschid mintea.
Doar ea îmi va deschide şi ochii.
Şi n-am mai văzut frumuseţe de mult.
Totul începe să aibă sens!
Azi o să mă opresc o clipă,
Şi o să privesc cu bucurie tot ce mă înconjoară.
Sigur sunt privelişti pe care nu le-am văzut,
Pentru că am tot privind pământul...
Timpul e relativ,
Aşa că timp va fi,
Pentru că eu vreau să fie.
Şi este.
Relativ.
Putem face orice ne dorim,
Asta am învăţat recent.
Nu avem limite,
Doar mintea ni le impune,
Dar dacă nu le-am elimina,
Am fi mereu în acelaşi loc,
Sperând şi totuşi neîndrăznind.
Azi e o nouă zi.
Una foarte bună.
Şi aşa vor fi şi următoarele,
Dar să rămânem la prezent.
Prezentul contează,
Pentru că "acum" contează.
Depinde doar de tine dacă vrei schimbări.
Eu vreau,
Şi cer asta.
Eu vreau să mă bucur de tot.
Totul stă în mâinile mele,
În mintea mea,
În eul meu,
În energia mea.
Totul este aici,
Toate răspunsurile sunt aici,
Trebuie doar să ridici puţin privirea,
Şi vor veni la tine.
Viaţa este prea minunată
Ca să irosim momente privind în pământ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu