miercuri, 26 februarie 2014

Când o situaţie te identifică nepriceput...

Sunt momente când apreciem tot ce avem,
Pentru că am ajuns acolo
Unde am vrut să ajungem.
Pentru că am dorit,
Ne-am îndreptat către acea direcţie,
Şi am făcut-o parte din noi.
Şi ceea ce e mai minunat de atât
E că avem persoane cărora le mulţumim,
Chiar dacă o facem în sinea noastră,
Avem persoane care ne-au ajutat,
Ne-au arătat direcţii,
Ne-au ascultat
Atunci când aveam nevoie,
Chiar dacă nu ne dădeam seama atunci.
Încerc să fiu mereu mulţumită,
În fond,
Sunt unde am vrut să fiu,
Chiar dacă uneori am impresia că am vrut contrariul.
Toate le-am creat eu,
Şi pe toţi i-am "chemat" tot eu,
Căci nimic nu e întâmplător.
Şi sunt momente,
Anumite momente în viaţă,
Când faci schimbări bruşte,
Rupi realităţi,
Încalci principii,
Reguli,
Trădezi,
Pentru că ieşi puţin din rutina zilnică,
Şi te descoperi pe tine,
În toate formele tale.
Şi nu pot decât să-ţi mulţumesc enorm
Că ai fost acolo
Atunci când am optat pentru... schimbare...
Te-am apreciat de la început,
Şi te-am admirat,
Şi ţi-am admirat exteriorul atât de mult,
Pentru că exteriorul revela interiorul,
Şi ce interior!
Aşa că ai devenit un "super-om",
Un erou pentru mine!
Poate consideri că e un cuvânt prea mare,
Dar e ceea ce simt acum!
Din păcate,
Sunt momente urâte
Care apar atunci când uităm să apreciem,
Poate,
La adevărata valoare,
Persoanele de lângă noi...
Cum putem noi şti cât de minunată este o persoană,
Dacă n-am cunoscut şi partea negativă a vieţii?
S-a ajuns aici
Poate pentru că am vrut-o,
Sau am respins-o,
Sau am avut nevoie să nu uit
Cât iubesc viaţa asta şi tot ceea ce-mi dă.
Poate nu era cazul să mă culc pe-o ureche
Că tu, cât şi alţii,
Sunteţi minunaţi,
Şi că v-am câştigat, oarecum, la loto.
Poate nu sunt lecţii,
Aşa cum spuneai că nu mă înveţi nimic,
(Pentru că eu deja ştiu totul,
Aşa cum o şi citisem)
Dar în momente ca astea,
Când răul s-a întâmplat,
Pentru că trebuia să fac o alegere,
Nu pot decât,
Încă o dată,
(Deşi am mai făcut-o până acum)
Să-ţi mulţumesc ţie
Că tu ai fost cel care m-a condus aici,
Tu ai fost cel care mi-a arătat calea asta,
Tu ai fost cel care a "trădat",
Împreună cu mine,
Noţiunea "iubirii",
Şi a noului...
Îi mulţumesc universului,
Şi mie însămi,
Şi ţie însuţi,
Că ai făcut parte din viaţa mea
Atunci când începusem să mă pierd atât de tare,
Când doream să încalc principii,
Şi reguli,
Şi când totul nu avea niciun alt sens...
Îţi mulţumesc că ai fost,
Eşti,
Şi vei fi,
Vei rămâne mereu în gândurile mele
Pentru tot ceea ce mi-ai dovedit,
Pentru toată înţelepciunea de care dai dovadă,
Pentru toată minunăţia care zace în tine,
Pentru absolut tot ce eşti,
Pentru că eşti!
Sunt atât de fericită că am avut parte de tine
Şi nu de cineva atât de nepotrivit,
Atunci când am fost gata să încalc tot.
E prea mare bucuria din inima mea
Ca s-o exprim în cuvinte,
Dar tu ştii mai bine ca mine
Cât adevăr există în interior.
Şi tu ştii foarte bine care e treaba
Cu interiorul...
A fost nevoie de toate întâmplările... tragice
Ca să te apreciez la adevărata ta valoare,
Şi simt că abia acum încep să înţeleg
Tot ceea ce-mi spuneai despre iubire,
Dar nu iubirea fizică,
Nu iubirea de persoane,
Ci iubirea aia pură,
Adevărul universului,
Şi ştii foarte bine la ce mă refer.
Încep să iubesc,
În modul ăla de care-mi vorbeai,
Despre care citeam în cărţile pe care tu
Şi eu
Le aveam lângă pat...
Mai am mult,
Mult,
Mult,
Până ajung la un nivel care să mă facă să înţeleg
Şi mai multe,
Aşa cum o faci tu,
(Înălţime?)
Dar îţi mulţumesc iar
Pentru că ai fost tu,
Tu,
Care nu m-ai învăţat nimic,
Dar am învăţat eu de la tine!
Eşti minunat,
O ştiam şi dinainte,
Dar acum mai mult ca oricând!
Chiar dacă fiecare are alt drum acum,
Şi rolul tău a fost îndeplinit,
Aşa cum îmi spuneai atunci
(Înainte să ne despărţim de atingeri,
De vorbe,
De cuvinte,
De scris),
Eu,
Îţi mulţumesc profund pentru tot!
Îţi mulţumesc pentru că exişti...
Regăseşte-te în cuvinte,
În amintiri,
În titlu,
În toate ideile,
Asta e pentru tine.
Fără răni interioare,
Fără înţelesuri ascunse,
Ci pur,
Atât de pur,
Ca însuşi universul...
Am terminat cu asta,
A venit timpul să-mi iau zborul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu